Angajament de Calitate (SLA)

Folosim numai servere, switch-uri si routere de calitate superioara. Acest lucru se traduce prin fiabilitate deosebita si uptime ridicat. Prin urmare, in propria noastra ferma de servere si in cadrul facilitatilor care sunt sub propriul nostru control si management, va garantam ca reteaua noastra va fi functionala 99,9% pe durata unei luni calendaristice.

Pentru a te califica pentru acest SLA (Angajament de Calitate), contul tau trebuie sa aiba un istoric bun. Toate cererile de creditare trebuie sa fie facute catre departamentul de facturare (plati@vpsieftin.ro), cu o copie a tichetului initial de suport.

Ocazional, serverele si sistemele sunt restartate sau oprite pentru periode scurte, pentru intretinere de rutina si/sau upgrade-uri dar si pentru a ne asigura ca site-ul tau functioneaza optim. Cu toate acestea, ne straduim sa pastram aceste intreruperi la un nivel minim, si sa notificam anticipat, pe cat posibil, aceste proceduri programate. Intreruperile programate ale serviciilor nu se califica pentru aceasta garantie SLA!

Nivel de garantare a disponibilitatii serviciilor

Aceasta garantare este o asigurare pentru orice downtime neprogramat si care se inscrie in limitele specificate mai jos. Downtime-ul trebuie sa fie confirmat de un membru al personalului prin intermediul sistemului nostru de tichete. Creditarea maxima acordata nu va depasi valoarea taxei lunare pentru serviciul contractat de client. Creditarea va fi aplicata la factura ce se va emite luna urmatoare. Downtime-ul este masurat din momentul in care clientul sesizeaza acest lucru, prin deschiderea unui tichet de suport in sistemul nostru de Asistenta si pana cand tichetul este solutionat sau problema reclamata este inalturata.

Uptime garantat Procent care se returneaza
99.5% - 100% 0%
98% - 99.5% 10%
95% - 97.9% 25%
90% - 94.9% 50%
sub 89.9% 100%
Garantia Retelei

Garantam ca reteaua va fi disponibila 99,9% din timp in fiecare luna (aceasta nu include functionalitatea software-ului / serviciilor de pe un server), cu exceptia lucrarilor de intretinere programate.

Uptime-ul retelei include functionarea intregii infrastructuri de retea, inclusiv routere, switch-uri si cablare structurata, dar nu include serviciile sau software-ul ce ruleaza pe servere.

Nu suntem si nu ne facem responsabili pentru intreruperile sau situatiile ce apar dincolo de controlul nostru si care impiedica accesul la site-ul sau server-ul tau. Urmatoarele cauze sunt excluse din calculul lunar al SLA (Angajamentul de Calitate), daca orice eroare sau nefunctionare este generata de:
- Situatii de forta majora in care noi nu putem avea nici o influenta cum ar fi: razboaie, calamitati naturale, indisponibilitatea/intreruperea comunicatiilor, foc, virusi, hackeri, nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa (scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online), flood, cutremure, embargouri, actiuni ale autoritatilor legale.
- Lucrari de intretinere programate, sau in situatii critice, upgrade-uri ale serverelor;
- Conditiile de trafic pe internet in afara retelei noastre;
- ISP-ul tau sau probleme locale, cum ar fi browser-ul folosit sau DNS caching;
- Atacuri de tip DDoS, Exploits sau servere sparte;
- Pene de curent la reteaua de distributie aflata in afara zonei noastre de acoperire;
- Intreruperi sau erori ale serviciilor individuale cauzate de client, angajatii sai, clientii clientului, prieteni sau familie;
- Instalari gresite sau configurari ale software-ului de catre client sau personal care nu apartine de VpsIeftin.ro, abuzuri ale clientului in ceea ce priveste utilizarea resurselor;
- Probleme de acces ale clientului cu FTP, POP3, IMAP sau SMTP.

Garantia Hardware (numai pentru clientii de Servere Dedicate !)

Garantam functionarea tuturor componentelor hardware inchiriate si vom inlocui orice componenta defecta, cu zero costuri pentru client. Inlocuirea hardware-ului se va efectua deindata ce vom identifica cauza problemei. Inlocuirea hardware-ului se realizeaza in termen de 2 ore de la identificarea problemei. Aceasta garantie de 2 ore nu include actiuni suplimentare, cum ar fi instalarile de software, reinstalarea sistemul de operare, sau alte date sau servicii de backup. In cazul in care este nevoie de mai mult de 2 ore pentru a inlocui un hardware defect, vom returna 10% din taxa lunara pentru fiecare 60 de minute de nefunctionare (pana la 100% din taxa lunara).

Hardware-ul este definit ca incluzand dar nefiind limitat la Procesor, memorie, hard disk (uri), placa de baza, placi de retea si alte componente hardware incluse in contractul de inchiriere server.

Ultima revizie : 1 Iunie 2013