Satisfactia clientilor atunci cand utilizeaza serviciile oferite de catre noi este principala noastra prioritate.
Stim ca un suport tehnic excelent este o garantie in plus pentru atingerea acestui obiectiv.
Stiind acest lucru, ne straduim sa oferim cel mai inalt nivel posibil de disponibilitate si suport tehnic.
Prin urmare, iti punem la dispozitie mai multe mijloace diferite de comunicare cu reprezentantii nostri calificati.
Suportul nostru este aici 24x7 si iti va oferi un ajutor excelent de fiecare data cand iti este necesar.
De la configurari de servere pana la proiectari de arhitecturi avansate, specialistii nostri in hosting te asigura ca vei incepe doar cu dreptul. Dupa aceasta iti vom a sigura 100% putere de procesare si disponibilitate maxima a retelei. Iar daca ai nevoie de servicii de gazduire administrate, iti vom fi SysAdmin si suport IT, astfel incat sa iti poti vedea linistit de treburile tale fara batai de cap.
In prezent, iti oferim mai multe resurse in vederea facilitarii unui suport tehnic la cele mai inalte standarde, inclusiv baza noastra de informatii utile, precum si capacitatea de a contacta personalul nostru de asistenta tehnica prin e-mail, Live Chat sau prin sistemul nostru de Tichete de Suport.
Daca in baza noastra de Informatii Utile nu gasesti o solutie la problema pe care o intampini, nu ezita sa deschizi un Tichet de Suport prin intermediul Serviciului de Asistenta, urmand link-ul de mai jos. Un reprezentant de la departamentul Suport Tehnic iti va raspunde cat mai curand posibil. Te rugam sa retii ca biletele prioritare au intaietate in tratarea si rezolvarea problemelor, lucru care poate afecta uneori timpul de raspuns.
IMPORTANT: Va rugam sa va asigurati ca ne furnizati codul de client si/sau numarul comenzii care face referire la serviciul contractat, in momentul in care solicitati actiuni precum reboot, reinstalare, resetare a parolei sau orice alta cerere care necesita verificare de securitate.